فرمول عشق



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


ساحل دریا

اینجا همه چی درهمه!!!

 

به نظرشما مفهوم این فرمول چیه؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

 

شاید فرمول عشق همین باشه



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت13:36---9 فروردين 1393
نعره هیچ شیری

خانه چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه ها میترسم...!


خسرو
ساعت13:36---9 فروردين 1393
خوشبختي ما تو سه جمله خلاصه شده
تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا
ولي با سه جمله ديگه زندگيمون رو تباه مي کنيم
حسرت ديروز، اتلاف امروز، ترس از فردا


خسرو
ساعت10:30---9 دی 1392
تلخی قصه آنجاست که

وقتی دلم “سوخت” دلش “خنک” شد !
.........
یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست

رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست

یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش

چه هزاران قطره اشک


خسرو
ساعت10:25---9 دی 1392
خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم

دلی که داده بودی شکست !
...............
گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم

تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !
..............
می گویند درد را از هر طرف بنویسی درد است

نمی دانند که اگر درد را از طرف تو اگر بنویسند شعر می شود !


خسرو
ساعت19:01---5 دی 1392
به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید !

زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . . .


kian
ساعت10:53---5 دی 1392
کجایی دخمل؟؟؟چرا دیگه آپ نمیکنی//////////

خسرو
ساعت8:35---26 آذر 1392

هیچ کس با من نیست † مانده ام تا به چه اندیشه کنم † مانده ام در قفس تنهایی † در قفس میخوانم: چه غریبانه شبیست شب تنهایی من °°°


hamidreza
ساعت15:33---30 فروردين 1392
سلام ساحل خوبی. وبت عالیه به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1398برچسب:ساحل تنها,ساعت16:46توسط ساحل | |